Nice to meet you!

Extraordinary claims require extraordinary evidence cosmic fugue galaxies, culture tingling of the spine, courage of our questions. Across the centuries the only home we've ever known!
Maeve

What Read Next

5 produk kecantikan wanita online





Wanita dan produk kecantikan. Produk kecantikan dan wanita . Keduanya tidak boleh dipisahkan . Betul tak? Dah menjadi lumrah wanita untuk tampil cantik dan kemas. Sape kat sini yang tak pakai make up kalau keluar? Tipu lah kan . Kebanyakan wanita urban zaman sekarang akan mengenakan solekan walaupon tipis . Mereka takkan keluar rumah tanpa solekan . Ini adalah fakta ye wahai wanita . Kebanyakan orang menganggap solekan fungsinya hanyalah untuk membuat ladies nampak cantik , tapi pada saya solekan boleh menambah keyakinan diri apabila bersama dengan yang lain. Tmbahan lagi dengan adanya internet, produk kecantikan yang didingini dapat dibeli dengan mudah . Alah . Bak kata orang semuanya dihujung jari anda . Klik je. 




So apa kata kita lihat antara 5 produk kecantikan wanita online yang setiap wanita kat luar sana wajib ada . Kalau tak ada sila beli ya.


1. tinted spf


tinted spf



Bila dah start solek solek tuh kalau takde bedak asas ataupon foundation rasanya tak kan lengkap dan sempurna solekan tuh kan. Tapi tak semestinya kita perlukannya selalu . Jangan bergantung sangat.  Kalau nak wajah tampak glowing dan menyerlah gunakan lah produk dengan build-in SPF . Sebab ianya khas untuk complexion, semi-sheer tints yang boleh bagi 'coverage' yang secukupnya untuk wajah anda.





2. Concealer


concealer


Concealer yang terbaik sebagai pilihan ialah Stick concealer . Antara sebabnya ialah stick concealer nih senang dibawa keman mana dan ianya senang digunakan . Senang citer kat mana mana pon boleh guna. Fungsinya ialah untuk menutupi lingkaran gelap dibawah mata dan titik-titik noda pada wajah dengan sepenuhnya .


3. Cheek color


Cheek color


Kalau bab cheek color kebanyakan wanita suka pilih pemerah pipi dengan warna yang terang. Tapi sebanarnya warna yang lebih neutral akan mudah untuk dipadankan dengan gincu bibir pilihan anda yang berlainan warna.


4. Highlighter

Highlighter


Highlighter is surely will come in handy sebab highlighter boleh buat solekan bertambah menarik dan lebih menyerlah . Kiranya dari solekan biasa jadi gojes sikit. Cara penggunaannya ialah gunakan sedikit di atas tulang pipi, di tepi mata, di atas bibir pada bahagian atas dan sekitar hidung untuk perubahan ketara yang sempurna.

5. Mascara

Mascara


Produk kecantikan yang anda perlu ada ialah maskara . Pastikan anda ada maskara di dalam kereta dan dalam beg tangan . Kenapa? Sebabnya anda sememangnya akan perlukan maskara terutama pada saat genting untuk membuatkan solekan anda tampak lebih sempurna! 





F

Comments

Contact Form

Name

Email *

Message *